یوتیوب مدت زمان ویدیو های کوتاه خود را افزایش داد

یوتیوب

یوتیوب به تازگی اعلام کرده که به‌ روزرسانی‌ هایی برای (Youtube shorts)، که پاسخ این پلتفرم به تیک‌تاک است، ارائه می‌دهد. از تاریخ ۱۵ اکتبر، کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه خود را تا سه دقیقه بارگذاری کنند؛ این تغییر به درخواست مکرر کاربران انجام شده است. در حال حاضر، تیک‌تاک امکان بارگذاری ویدیوهایی به طول ۱۰ دقیقه را فراهم کرده است.

همچنین یوتیوب ویژگی جدیدی به نام “الگو” معرفی کرده است که به خالقان این امکان را می‌دهد تا از فرمت‌ های ویدیویی دیگر استفاده کنند. با این ویژگی، کاربران می‌توانند کلیپ‌ های خود را با صداهای محبوب از ویدیو های دیگر هماهنگ کنند. این قابلیت مشابه ویژگی‌ های تیک‌تاک است که به کاربران اجازه می‌دهد از سبک‌ های ویدیویی موجود استفاده کنند و ویدیو های خود را مطابق با سلیقه‌ شان ویرایش کنند و درست کنند. باعث می شود ویدیوهای بیشتری از سمت کاربران تولید شود.

یوتیوب به شدت بر روی کوتاه سرمایه‌گذاری کرده و تلاش دارد تا خالقان محتوا را تشویق کند تا ویدیوهای کوتاه تولید کنند. اما در عین حال، این پلتفرم به نظرات کاربران توجه کرده و گزینه‌ای به نام “نمایش کمتر ویدیو های کوتاه” را اضافه کرده است. این گزینه به کاربران این امکان را می‌دهد که تعداد ویدیوهای شورتس در فید خانگی‌ شان را کاهش دهند.

منبع : ورج 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *