Lexica.art


Lexica.art یک ابزار هوش مصنوعی مبتنی رایگان بر وب است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از توضیحات متنی، تصاویر با کیفیت بالا ایجاد کنید


توضیحات

Lexica.art: هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس منحصر به فرد

Lexica.art یک ابزار هوش مصنوعی که به شما امکان می‌ دهد با استفاده از توضیحات متنی، تصاویر جدید و با کیفیت بالا ایجاد کنید. این ابزار از مدل‌ های یادگیری عمیق قدرتمندی مانند Stable Diffusion استفاده می‌کند.

امکانات Lexica

تبدیل متن به تصویر: این ویژگی اصلی Lexica است. شما می‌توانید هر متنی را که تصور می‌کنید، از ساده‌ترین توصیفات تا پیچیده‌ ترین ایده‌ ها، وارد کنید و Lexica تصویری متناسب با آن برای شما ایجاد می‌کند.

سبک‌های هنری متنوع: Lexica موارد مختلفی از سبک های هنری را پوشش می دهد . می‌توانید تصاویری به سبک نقاشی‌ های کلاسیک، هنر مدرن، انیمه، فانتزی یا هر سبک دیگری که به ذهنتان می‌رسد، ایجاد کنید.

سفارشی‌سازی تصاویر: پس از ایجاد تصویر، می‌توانید آن را ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید. مثلاً می‌توانید رنگ‌ ها را تغییر دهید، اشیاء را اضافه یا حذف کنید و یا اندازه تصویر را تغییر دهید.

ایجاد تصاویر متحرک: همچنین، Lexica می تواند تصاویر متحرک یا (GIF)بسازد. این ویژگی برای ساختن تصاویر جذاب و پویا بسیار مفید است.

پشتیبانی از چندین زبان: Lexica از چندین زبان پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید توصیفات خود را به هر زبانی که می‌خواهید وارد کنید.

 

نحوه کار با Lexica

برای استفاده از این وبسایت ابتدا باید ثبت نام کنید و بعد ساختن اکانت خود می توانید تصاویر مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

آیا Lexica رایگان است؟

بله ، شما می توانید 100 عکس را بصورت رایگان استفاده کنید.

 

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

0 امتیاز
از 0 نقد و بررسی کاربران
0
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.